Violència masclista

Detingut el segon tinent d'alcalde de Calafell per un presumte delicte de violència masclista

El PSC li ha obert un expedient d’expulsió com a militant i li ha demanat que entregui l'acta de regidor

Miguel Ángel Perín. Ajuntament de Calafell

Miguel Ángel Perín. Ajuntament de Calafell

Els Mossos d'Esquadra han detingut el segon tinent d'alcalde de Calafell, Miguel Ángel Perín, per presumpta violència masclista. Segons ha avançat Tarragona Digital, el regidor socialista ja ha passat a disposició judicial i tindrà un judici ràpid aquest dimecres. Diversos testimonis van veure com Perín va agredir la seva exparella i van alertar la policia, que va acabar detenint el regidor.

Per la seva part, la direcció nacional del PSC, a través de la Comissió de Garanties, ja ha obert un expedient d’expulsió com a militant a Miguel Ángel Perín i li ha demanat que abandoni la tinença d’alcaldia, a més d’entregar l’acta de regidor.  

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local