Dos ferits greus en l'incendi d'una nau industrial del polígon La Cometa del Vendrell. Bombers
ACN |
El Vendrell
28-03-2024 23:39
Al Vendrell, la primera nau afectada per l'incendi, al c/Carboners 9, amenaça col·lapse. La nº 7 també crema i s'estan retirant vehicles de les naus 5 i 3. Al nº 11 hi ha una mesquita, que no corre risc. Les 13 dotacions #Bomberscat continuen amb una estratègia defensiva pic.twitter.com/aIVqSBfS4L
— Bombers (@bomberscat) March 28, 2024
Dues persones han resultat ferides de gravetat en l'incendi de la nau industrial del polígon La Cometa del Vendrell, on hi treballen fins a setze dotacions dels Bombers de la Generalitat. Els dos ferits han estat traslladats a l'Hospital de la Vall d'Hebron. El foc ha començat al voltant de dos quarts de set del vespre en una empresa dedicada al reciclatge situada al carrer Carboners número 9 i s'ha estès a la nau del número 7. Els treballs dels Bombers se centren en remullar les façanes de les naus afectades per evitar la propagació de les flames i la façana d'una mesquita, situada al número 11. Els Bombers han demanat a la població propera que es confini i als trens d'alta velocitat que circulen a prop que redueixin la velocitat.
Segons han explicat els Bombers, la nau on ha començat el foc amenaça a col·lapse i s'han retirat els vehicles de les situades al número 5 i 3. Els Bombers han explicat que encara poden transcórrer hores fins que no es doni el foc per extingir ja que es volen assegurar que no hi ha combustió entre la runa.
Al lloc, hi han treballat 16 dotacions dels Bombers de la Generalitat, que han fet tasques d'estratègia defensiva per evitar que les flames es propaguessin cap a les naus adjacents, dels números 3, 5 i 7, i cap a la mesquita, al número 11.
Com a conseqüència de l'incendi, els Bombers de la Generalitat han demanat a la població propera que es confinés i que els trens d'alta velocitat que circulaven prop de l'incendi reduïssin la velocitat.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!