La Guàrdia Civil investiga dos homes per explotació laboral en establiments de Calafell. ACN
ACN |
Calafell
09-05-2024 16:15
La Guàrdia Civil investiga dos homes per explotar presumptament treballadors estrangers en comerços de Calafell. Els agents van fer inspeccions en sis locals del municipi el 21 de març, i en quatre d'ells, hi van trobar tres persones que hi treballaven de forma irregular, sense contracte laboral. Els policies expliquen que els empleats feien llargues jornades de feina, de les vuit del matí fins a les 11 o 12 de la nit quan tancaven els establiments, els set dies de la setmana. Aquest dijous, els investigats han declarat a la comissaria de la Policia Local de Calafell acusats d'un delicte contra els drets dels treballadors i de tracta de persones.
En paral·lel, el cos també investiga sis treballadors més d'una copisteria del barri de Sant Pere i Sant Pau de Tarragona, on sis persones treballaven sense contracte laboral i tres d'elles són irregulars.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!