Nota de premsa

Obres de soterrament de canonades del gas a la rambla de Josep Tomas Ventosa i de l'Exposició

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Aquesta actuació es farà en diferents fases i mentre durin les obres hi haurà talls puntuals de trànsit en les carrers afectats, tot i que es facilitarà l'accés als vehicles dels veïns que hagin d'accedir als guals.

Primerament les obres afectaran la rambla de Josep Tomàs Ventosa, a l'alçada del carrer del Correu i al carrer de la Unió. Posteriorment es creuarà la Rambla Exposició i s'efectuaran talls de trànsit a l'alçada de l'avinguda de Víctor Balaguer. Mentre s'hagi de treballar en aquest punt s'eliminaran els aparcaments de l'avinguda de Ferrocarril i aquest carrer passarà a ser de doble sentit de circulació.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local