Ajt Vilanova |
01-06-2005 15:46
Aquest dissabte 4 de juny a les 22 hores, el Teatre Círcol Catòlic acollirà la representació d'aquesta obra de Bernard Marie Koltés sota la direcció de Montse Obrador i Salvador Cuéllar.
Zucco explica la història de Roberto Zucco, un assassí en sèrie de finals dels anys vuitanta. L'obra pretén fer una reflexió sobre la ràbia i la desesperació d'un personatge que fuig d'ell mateix i d'una societat marcada per l'egocentrisme, el capitalisme i la incomunicació.
Pel que fa a la companyia teatral, Tracatrà va néixer l'any 2002 i està formada per un grup de joves de VNG. La seva primera escenificació va ser una adaptació de l'obra de Romeu i Julieta de Shakespeare, a la Mostra de Teatre Amateur de 2003. La companyia vilanovina ja ha guanyat diversos premis com ara el Premi a la Direcció del XII Concurs de Teatre Àngel Guimerà i el Premi a la Direcció del IX Concurs de Grups Amateurs de Teatre Ciutat de Tàrrega.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



