Nota de premsa

La prefectura de la Policia Local a Ribes es trasllada a la planta baixa de l’ajuntament

Aquest canvi s’ha produït arrel de la finalització del contracte de lloguer de l’edifici on es trobaven fins ara, situat al carrer Sant Pere número 4 de Ribes, i que han estat ocupant des de principis de l’any 2001.

El nou emplaçament de les dependències de Ribes de la policia a la Casa de la Vila s’ha adaptat per continuar prestant els mateixos serveis públics i d’atenció ciutadana, així com la recepció i tractament de les trucades que es reben a través del telèfon d’emergències, el 900 700 091, disponible les 24 hores al dia.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local