Nota de premsa

L’espai de La Fragata estrena una nova imatge provisional per a la temporada d’estiu

Aquesta actuació és una instal·lació provisional, ja que s’està a l’espera de l’adjudicació del projecte del concurs d’idees de la façana marítima, contemplat dins del Pla d’Excel·lència Turística, que pretén donar una nova imatge del litoral sitgetà.

Aprofitant que s’havien de fer les obres de canalització del clavegueram de la zona s’ha decidit homogeneïtzar l’espai, realitzant una pavimentació de caixa única amb un material superficial reflectant, amb la utilització de materials clars per tal d’evitar l’absorció de la calor.

En aquesta intervenció també s’han incorporat diferents elements de mobiliari urbà i la instal·lació de jardineres. A més a més, s’han col·locat una dotzena de bancs, orientats d’una banda a la façana marítima i de l’altre a l’església. Cal destacar que aquests bancs compten amb la certificació FSC, arran d’una moció que va aprovar el ple municipal l’any passat, i que constitueix la primera acció important en aquest sentit.

Les obres van començar a principis del mes de maig per poder acabar aquesta actuació abans de l’estiu per poder donar un bon tret de sortida a l’inici de la temporada turística.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local