Emergència química

Risc de col·lapse a la nau cremada de Vilanova i la Geltrú mentre continuen les tasques de retirada de productes químics

Tot i l’estabilització del foc, els bombers han advertit que l’estructura de la nau es troba greument danyada i amenaça de col·lapsar

Risc de col·lapse a la nau cremada de Vilanova i la Geltrú mentre continuen les tasques de retirada de productes químics. Bombers

Risc de col·lapse a la nau cremada de Vilanova i la Geltrú mentre continuen les tasques de retirada de productes químics. Bombers

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Els Bombers de la Generalitat han informat aquest dissabte a la tarda que continuen treballant intensament a la nau afectada per l’incendi químic de Vilanova i la Geltrú per retirar el producte cremat i traslladar-lo a un lloc segur.

Tot i l’estabilització del foc, els bombers han advertit que l’estructura de la nau es troba greument danyada i amenaça de col·lapsar, i que encara hi ha productes químics a l’interior, principalment clor, que representen un risc potencial. Per aquest motiu, s’està monitorant de manera contínua la situació dins la nau, així com les condicions ambientals a l’exterior, per prevenir qualsevol nova emergència.

Els Bombers mantenen actives les mesures de seguretat per evitar afectacions a les naus veïnes i a la població, mentre es duen a terme les feines amb maquinària especialitzada. El dispositiu també inclou equips del Grup de Riscos Tecnològics (GRIT) i del Grup de Suport Operatiu (GROS).

 

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local