Acord a Sant Quintí per millorar l’atenció a la gent gran amb el suport de GP Pharm, BCN Peptides i l’associació “Sant Quintí en Gran”. Ajt Sant Quint
Redacció |
Sant Quintí de Mediona
22-05-2025 21:12
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
L’Ajuntament de Sant Quintí de Mediona ha estat l’escenari de la signatura d’un conveni de col·laboració entre les empreses farmacèutiques GP Pharm i BCN Peptides, amb planta al municipi, i l’associació “Sant Quintí en Gran”, per reforçar i ampliar els serveis adreçats a les persones grans de la vila.
L’acord, que compta amb el suport institucional del consistori, es concreta en una millora dels horaris i les activitats del Casal Municipal de la Gent Gran Joan Amades i en la implementació de serveis que arribin a les persones amb dificultats de mobilitat que no poden desplaçar-s’hi.
L’alcalde, Bernat Catasús, va destacar el conveni com “un compromís exemplar i esperançador, amb vocació de continuïtat”, mentre que la primera tinenta d’alcalde, Mireia Renom, va acompanyar l’acte en representació del govern local.
Ramon Creixell, president de “Sant Quintí en Gran”, va remarcar la voluntat de treball conjunt amb l’Ajuntament i l’Associació de Gent Gran Joan Amades per “transformar aquest conveni en millores tangibles i immediates”. L’associació, creada el 2023, aplega professionals locals dels àmbits social i sanitari i vol ser una eina per promoure un envelliment actiu i digne a Sant Quintí.
Per part de les empreses col·laboradores, el Dr. Antonio Parente, fundador i president de GP Pharm i BCN Peptides, va subratllar la importància d’implicar-se en el teixit social del municipi: “Aquest acord és una expressió més de la nostra vocació d’arrelament i d’implicació en la vida de la comunitat que ens va acollir fa 20 anys”. Parente va afegir que “les nostres empreses, que es dediquen a la salut de les persones, se senten molt còmodes col·laborant en projectes que tenen com a finalitat la qualitat de vida de la nostra gent gran”.
L’acte va acabar amb una valoració positiva del govern local, que va reafirmar el seu compromís per continuar treballant conjuntament amb el teixit empresarial i social del municipi.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!