Nota de premsa

La nova senyalització de Sitges, la inversió més important de la tercera anualitat del Pla d’Excel•lència Turística

Fins el proper 26 de maig de 2006, data en què finalitzarà el Pla d’Excel•lència a Sitges, s’executaran d’altres propostes com el Pla de Vianalització i el Pla de Mobilitat, estretament relacionat amb el Pla d’Aparcaments. D’altres actuacions menys tangibles són les de formació per a professionals per a millorar el servei al client, la creació i edició de diferents productes i materials, i un estudi basat en sistemes d’intel•ligència de mercat que permetin conèixer els turistes que visiten la vila.

En els propers quinze dies, quatre platges lluiran nous indicadors. Es tracta d’uns tòtems informatius, de tres metres d’alçada per un d’amplada, únics a Espanya. Les torres informaran sobre analítiques de l’aigua, sobre l’actualitat festiva i presentaran una pictografia nova i actualitzada.

Tot i el gran nombre d’actuacions i la tasca informativa dels gestors del Pla d’Excel•lència Turística, el grau de desconeixement sobre el Pla entre els ciutadans és elevat i, a nivell turístic, els visitants ja han pogut gaudir d’alguns elements de difusió. Ara l’assignatura pendent és cercar noves formes de gestió basades en la coordinació entre sectors i en la creació de clubs específics per a cada producte turístic.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local