Els sindicats policials denuncien que la comissaria del Vendrell té problemes de climatització i filtracions d'aigua. ACN
ACN |
El Vendrell
05-08-2025 19:21
Els sindicats Autònom de Policia (SAP-FEPOL) i de Mossos d'Esquadra (SME-FEPOL) denuncien que les obres de millora de la comissaria del Vendrell han estat "un desastre" i està provocant "problemes de salut laboral" als agents que hi treballen. Alerten que l'edifici pateix filtracions d'aigua als despatxos, vestidors i sales de reunions i que la climatització no funciona adequadament en molts dels espais. SAP-SME-FEPOL exigeix "una ràpida resposta" de l'empresa encarregada de l'obra i també demanen al Departament d'Interior que li obri un expedient sancionador per "exigir-li les responsabilitats pertinents" i prohibir-li que es torni a presentar en futures licitacions.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!