El Consorci Sanitari Alt Penedès-Garraf acollirà més de 200 estudiants en pràctiques durant el curs 2025-2026. CSAPG
Redacció |
Sant Pere de Ribes
02-02-2026 10:41
El Consorci Sanitari Alt Penedès-Garraf (CSAPG) ha iniciat aquest gener l’acollida d’estudiants en pràctiques corresponent al curs acadèmic 2025-2026, amb la incorporació de 128 alumnes només durant el primer mes, i un total previst de 214 estudiants fins al juny de 2026.
Els estudiants, procedents de diverses universitats i centres formatius del territori, realitzen les pràctiques als cinc centres del CSAPG, amb una major concentració a l’Hospital Comarcal de l’Alt Penedès, l’Hospital Residència Sant Camil i l’Hospital Sant Antoni Abat, així com al Centre d’Atenció Primària Integral i al Centre de Rehabilitació.
Durant aquest període, els alumnes s’integren als equips professionals, participant activament en les tasques diàries i consolidant els coneixements adquirits, alhora que coneixen de prop la realitat del sistema sanitari.
El volum més elevat d’estudiants es concentra en el Grau d’Infermeria, amb diversos períodes de pràctiques anuals i estades en àmbits assistencials diferents. Altres formacions, com Fisioteràpia, Treball Social, Radiodiagnòstic, TCAI i Documentació i Administració Sanitària, presenten calendaris més variats, amb estades que poden durar entre dos i tres mesos o fins al final del curs.
El CSAPG destaca la seva aposta per la formació dels futurs professionals de la salut i per la col·laboració amb els centres educatius, posant en valor la dedicació dels professionals assistencials que fan possible l’acompanyament i el mentoratge dels estudiants en aquesta etapa clau de la seva trajectòria professional.
El proper curs acadèmic 2026-2027 començarà al setembre amb noves incorporacions d’estudiants.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!- Consorci Sanitari de l’Alt Penedès i Garraf
- curs 2025-26
- Avinyonet del Penedès
- Canyelles
- Castellet i la Gornal
- Castellví de la Marca
- Cubelles
- El Pla del Penedès
- Font-rubí
- Gelida
- La Granada
- Les Cabanyes
- Mediona
- Olèrdola
- Olesa de Bonesvalls
- Olivella
- Pacs del Penedès
- Pontons
- Puigdàlber
- Sant Cugat Sesgarrigues
- Sant Llorenç d'Hortons
- Sant Martí Sarroca
- Sant Pere de Ribes
- Sant Pere de Riudebitlles
- Sant Quintí de Mediona
- Sant Sadurní d'Anoia
- Santa Fe del Penedès
- Santa Margarida i els Monjos
- Sitges
- Subirats
- Torrelavit
- Torrelles de Foix
- Vilafranca del Penedès
- Vilanova i la Geltrú
- Vilobí del Penedès




