Logotip eBay
to+ |
13-09-2005 17:43
eBay, el gegant de les subhastes per Internet, va anunciar ahir la compra de Skype per 2.600 milions deuros, una empresa que no ingressa més de 5.6 milions. Com en els millors moments de les puntocom, aquesta es una bona noticia per a les empreses de capital risc que han invertit en Skype i ara veuen com la seva inversió es multiplica.
La voluntat de eBay es integrar la plataforma de Skype en les transaccions del seu portal, i daquesta manera els compradors i venedors deBay també podran realitzar i tancar les compres per telèfon, i sense cost. Daltra banda el usuaris podran comprar bonus mitjançant Paypal (sistema electrònic de pagament de eBay) , per parlar a cost molt reduït amb qualsevol telèfon fix i mòbil.
Microsoft compra Teleo, empresa dedicada a la telefonia en xarxa, Google ofereix telefonia gratis per Internet, així com Yahooo i MSN. Sens dubta, Internet es torna a moure, ara al ritme de la veu.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



