Redacció |
Castellví de la Marca
28-06-2026 20:41
L’Ajuntament de Castellví de la Marca, en coordinació amb els Mossos d’Esquadra, ha posat en marxa un dispositiu especial de seguretat i investigació arran dels darrers robatoris registrats al municipi. El pla té com a objectiu reforçar la presència policial, intensificar les tasques d’investigació i millorar la prevenció de nous fets delictius.
Paral·lelament, membres de l’equip de govern s’han desplaçat a diverses masies i habitatges afectats, acompanyats pels Mossos i l’equip d’investigació, per recollir informació directa i oferir suport als veïns perjudicats.
El veïnat, per la seva banda, s’ha organitzat per barris per reforçar la vigilància comunitària i establir canals de comunicació ràpida amb els cossos de seguretat davant qualsevol situació sospitosa o acte vandàlic.
L’Ajuntament també ha reclamat a la Generalitat més recursos en matèria de seguretat i ha fet una crida a la col·laboració ciutadana i a la presentació de denúncies. El consistori recorda que la seguretat és una tasca compartida entre institucions, policia i ciutadania, i agraeix la implicació del veïnat.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



