Agressió

Detenen un home de 34 anys per exhibicionisme i agressió sexual en un autobús de la línia Barcelona-Igualada

La Policia Local d'Abrera va identificar el presumpte agressor després que dues dones el denunciessin

Els Mossos van detenir el 13 de juliol un home de 34 anys pels delictes d'exhibicionisme i agressió sexual, tal com ha avançat 'El Caso' i ha pogut confirmar l'ACN. La Policia Local d'Abrera (Baix Llobregat) havia identificat el presumpte autor dels fets el 10 de juliol, després que una passatgera de l'autobús de la línia Barcelona-Igualada denunciés que l'home s'estava masturbant dins del vehicle. Els agents van tramitar una denúncia administrativa per exhibicionisme, però no el van detenir. Una segona dona va posar una denúncia després, en aquest cas per agressió sexual també dins del bus de la mateixa línia, per uns fets del 21 de juny. La policia va concloure que les dues denúncies eren contra el mateix home, detingut aquest dilluns.

La denunciant dels fets del 10 de juliol va trucar als Mossos des de l'autobús i va avisar que un individu s'estava masturbant a prop seu. El conductor del vehicle va fer una parada a Abrera, on una patrulla de la Policia Local va identificar i denunciar l'home per un presumpte delicte d'exhibicionisme.

La segona denúncia, d'una altra dona per uns fets previs -del 21 de juny-, va servir perquè la policia determinés que els dos delictes els havia comès el mateix home.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!

També pots escollir Eix Diari com a font preferida de Google i no perdre't les nostres notícies



Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local