Nota de Premsa/ Aj. Sant Pere de Ribes |
02-11-2005 23:42
La setmana passada Ràdio Ribes (107.2 FM) va iniciar la nova programació de tardor-hivern amb una ampliació de la seva oferta de producció pròpia i amb la incorporació d'alguns col·laboradors a la franja horària de nit. Així, i després de les darreres millores tècniques i de condicionament que s'han fet als estudis de l'emissora, la ràdio local recupera presència a les ones i allarga l'horari d'emissions fins a les deu de la nit, de dilluns a divendres. Fins ara, l'oferta de Ràdio Ribes es concentrava en un horari de 9 a 14 hores i de 15 a 19 hores. Els caps de setmana continuarà connectant amb COM Ràdio.
Pel que fa a continguts, durant la major part del dia es manté l'opció de la fórmula que combina música i informació local i general, amb els butlletins horaris de la COM i els butlletins d'informació municipal que s'emeten cada hora, a dos quarts. En aquest sentit, la primera de les cites radiofòniques es dóna a les nou del matí, i fins a les dues del migdia, amb La primera fórmula, a càrrec de la Núria Martí. Després, Les notícies del migdia i l'Ara esports de COM Ràdio centren l'oferta informativa més generalista per enllaçar, a les tres de la tarda, amb La segona fórmula que presenta Víctor García fins a les set del vespre, moment en què es torna a donar cita amb l'actualitat informativa de la COM i Les notícies del vespre.
LA NOVA FRANJA DE NIT
Durant la franja nocturna, de vuit a deu, el dilluns es recupera el programa d'informació esportiva Ribesport, amb Magí Mestre, i el repàs informatiu setmanal de Christian Castell amb El que potser no has llegit.
També els dimarts tornen els programes musicals especialitzats Free your mind (cultura de club) i Ska Time (ska-reagge), presentats pel tàndem Boris Ferreiro i Dani Postigo i Isidre Pagès, respectivament.
En aquesta nova etapa, l'actualitat i les novetats del pop independent arriben el dimecres de la mà de Jordi Mestres a Escena. Després d'aquest, La lluna en un cercle es presenta com un punt de trobada intimista amb Dani García.
Els dijous, la música folk d'arrel tradicional i el món del coneixement tenen el seu lloc amb els programes A prova de folk, de Miquel Fraire, i Tot passejant amb Minerva, de Jordi Perera.
La setmana es tanca amb dos dels programes més veterans que encara es mantenen a l'emissora: l'espai sardanista Salt i Punteig, que presenta l'expert sardanista Joan Ramírez i que participa en el concurs LA SARDANA DE L'ANY, i Triquinosi, amb en Jofre Torres i els èxits musicals que sonen cada temporada.
Dissabtes i diumenges Ràdio Ribes continuarà oferint els programes de l'emissió de COM Ràdio amb la voluntat de difondre alguns dels programes més destacats d'aquesta ràdio generalista i retransmissions esportives.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



