Sitges restaura la pèrgola del jardí de lHort de Can Falç. Ajt Sitges
VD |
04-12-2005 21:03
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
La regidoria de Medi Ambient ha realitzat les gestions corresponents per a lexecució de les tasques de restauració. Aquestes han durat dues setmanes i han consistit en desmuntar totes les bigues i transportar-les a un abocador autoritzat.
Així mateix, shan rectificat i shan polit totes les subjeccions i shan instal·lat les noves bigues de fusta laminada de pi roig aplicant dues capes doli de teca. Prèviament, han estat sotmeses a alta pressió amb un tractament anomenat autoclau amb el sistema de vuit (pressió amb sals líquides sense crom, el qual protegeix la fusta donant-li més vida útil). Aquest sistema és efectiu per totes les classes de risc segons la norma europea EWN 3351-2.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!