Foto de grup dels participants del 1er Campus de Nadal del CEB SAMA
Laura Casals |
04-01-2006 17:32
VII TROBADA DENTRENADORS
El Bàsquet Samà es manté actiu inclòs per festes. El 24 de Desembre, els entrenadors del club es van reunir per fer una jornada tècnica i de germanor.
Durant la trobada es van fer taules rodones sobre diferents aspectes esportius i personals del mon del basquet.
A partir de finals de Gener , el Club iniciarà el seu Programa de Formació dEntrenadors destinat principalment als joves entrenadors , que a part de les titulacions que obtenen en els cursos impartits per la FCB, sels ajudarà amb xerrades, tallers , clínics organitzats pel Bàsquet Samà.
Com a novetat, aquest Nadal es va organitzar un campus que va durar 4 dies per a nens de 4 a 13 anys. La prova pilot va complir les expectatives dacceptació i participació i es preveu continuar-lo i fins i tot allargar-lo.
I CAMPUS DE NADAL
Dels dies 27 al 30 de desembre es va portar a terme el 1er Campus de Nadal al Poliesportiu del Garraf, els participants tenien de 4 a 13 anys i han treballar dues modalitats, escola de bàsquet e iniciació, tecnificació i perfeccionament al Tir.
Prop duna quarentena de joves va participar en aquest 1er campus a la Comarca on es treballa de manera especialitzada el Tir amb entrenadors formats pel mateix club.
Per finalitzar el campus, lúltim dia. Com ja es tradició als campus del Samà, es va fer una competició amb tots els grups barrejats. Per donar pas a lentrega dobsequis, duns pòsters amb fotografies dels grups, i les valoracions
El director del Campus va valorar daquesta manera lexperiència: aquest any ens haviem plantejat com a prova pilot, ja que el Campus dEstiu ja el tenim assentat, però la diferència d època, de quantitat de dies i de modalitat, feia que aquest campus, es plantegés com una incògnita. Tot i així, estem molt satisfets, i després dhaver realitzat les valoracions, arribem a la conclusió, que lany ve , el repetirem i , inclòs lallargarem. Ara ja estem preparant el proper campus, que realitzarem per primer cop per Setmana Santa
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



