Derrota de les noies del CP Vilanova Ull Blau

Les de Vilanova perden 1-5 contra el Caldes

Jugada del CP Vilanova Ull Blau. fdg/ c. castro

Jugada del CP Vilanova Ull Blau. fdg/ c. castro

Decepcionant derrota de l’equip femení de Vilanova davant el jove i bon conjunt de Caldes, que continua demostrant una progressió en ascendent. En aquesta ocasió, però, es va limitar a jugar al contracop davant la rapidesa i habilitat de les seves jugadores, que els va ser més rentable.
L’equip de Vilanova va començar marcant un gol, que va venir de la mà de Ainoa Cáceres. D’aquesta manera, el partit semblava somriure el CP Ull Blau. Però aviat es van anar fonent les idees del conjunt del Garraf fins el punt d’arribar al descans amb un 1-3 advers.
A la segona meitat, encara que van voler adreçar el partit, el Caldes va jugar fort i no només va impedir l’objectiu de les vilanovines, sinó que va ampliar el seu avantatge amb un 1-5 final. Preocupa l’actuació de l’equip femení de l’Ull Blau, però també és cert que jugadores importants estaven de baixa per lesions. Després d’uns partits amb un joc i resultats exquisits, l’equip sembla haver-se desinflat, potser perquè ha abaixat la guàrdia. El proper partit del CP Vilanova Ull Blau serà el proper divendres a Cerdanyola.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local