Foto guanyadora del concurs fotogràfic de Carnaval 2006. foto/raimon moreno
VD |
28-04-2006 10:55
Continua el gran moment daquesta secció fotogràfica de lAV de Sant Joan que porta gairebé 16 anys treballant la fotografia dafeccionat a la nostra ciutat. Aquest concurs abans i era organitzat per la Unió Vilanovina, i ara ha agafat el seu relleu el col·lectiu Fotoitaca i lequip de Carnaval de lAV de Sant Joan, essent aquest any ja la segona vegada que es fa per aquest col·lectiu. Fotoitaca, vol amb aquest concurs, recolzar una festa que es troba més viva que mai, i que és un dels esdeveniments més importants de la nostra ciutat.
El jurat qualificador, que va estar composat per Eulàlia Soria, Presidenta de la FAC i Xavier Saumell, fotògraf de Okonos fotografia, van atorgar els premis a Raimon Moreno el primer premi (adjuntem foto guanyadora), segon premi a Isidre Llobet i tercer premi a Isabel Herrera. Tots els fotògrafs, pertanyen al col·lectiu Fotoitaca, que ja forma part duna realitat del panorama fotogràfic afeccionat, no solament de la nostra ciutat, sinó també a nivell de Catalunya.
El dijous dia 4 de maig a les 19.30 hores a la sala dexposicions del Centre Cívic Sant Joan, es lliuraran els premis als guanyadors i sinaugurarà lexposició de les obres que shan presentat a concurs.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



