L'escola Ítaca ha començat a funcionar aquest curs en aules prefabricades a La Collada. FdG/Rita Lamsdorff
VD |
01-05-2006 19:39
Vilanova necessitarà una altra classe de P3 per donar cabuda a tots els alumnes que shan inscrit al proper curs i que superen les 700 places disponibles per al setembre. Per això, el Departament dEducació de la Generalitat haurà de determinarabans del 15 de maig quina és lescola de Vilanova que obrirà al setembre amb la línia de P3 triplicada.
L'anunci de lobertura dun nou centre escolar pel proper curs, que provisionalment se situarà al parc de la Torre dEnveja en aules prefabricades, havia devitar que es tripliquessin les classes de P3 en dues escoles, però finalment les previsions municipals no s'han ajustat a la demanda real, que ascendeix a 723 alumnes de moment.
L'Ajuntament s'ha posicionat en contra de lampliació de les ràtios de les aules de P3 per fer front a aquesta demanda de classes, ja que la situació es podia complicar amb les habituals incorporacions de nous alumnes durant el curs. Per això, s'aposta per triplicar una línia.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



