Tòrtola València de Rafael Sala
VD |
06-06-2006 15:25
La vinculació del pintor Rafael Sala amb Vilanova serà el tema de la xerrada que oferirà Francesc X. Puig Rovira, un dels comissaris de la mostra Rafael Sala 1891-1927. Laventura per lart modern, el proper dijous 8 de juny a les 19.30 h al Museu Víctor Balaguer.
En la xerrada, sexposaran lentorn familiar de Rafael Sala i les relacions que establí amb els cercles culturals vilanovins, així com la seva productiva participació en diferents episodis de caire cultural: la creació i limpuls de la revista Themis, en la que participen els amics Damià Torrents, Víctor Oliva, Enric.C. Ricart i J.F. Ràfols, entre altres, el seu paper dins de lEscola de Vilanova i de lagrupació Courbet i les seves relacions personals amb artistes vilanovins que va mantenir fins als darrers moments.
Aquesta activitat forma part de les activitats programades a lentorn de la mostra sobre aquest pintor, que es podrà visitar al Museu Balaguer fins al 27 dagost.
Properament, el dijous 22 de juny, laltra comissària de lexposició, Pilar Parcerisas, oferirà també una xerrada, tractant en aquesta ocasió sobre les connexions internacionals daquest pintor vilanoví, aprofundint en el seu periple internacional que el portà a Munic, Florència, Nova York i Mèxic.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



