Nota de premsa

Actes vandàlics a Cubelles contra la campanya d'ICV de sí a l'Estatut

El passat dijous 1 de juny, es va donar, a les 12 de la nit, el tret de sortida de la campanya pel referèndum sobre l’Estatut d’ autonomia

Dissabte 3, a la tarda, tres de les nostres pancartes situades a la zona de baix a mar, van desaparèixer, i a mida que va avançar la nit van arrencar-ne dues més, situades a l’ estació i al castell dels marquesos d’ Alfarràs.

Els panells també van patir arrencades de cartells, tant nostres com de CIU, i pintades a la fusta amb la frase “NO a l’ Estatut” i “Estatut= $”, fet que va provocar que durant tot el cap de setmana ICV tornés a enganxar cartells que una i altra vegada han estat arrencats, sobre tot a la cartellera de Mas Trader.

Davant d’aquesta actitud antidemòcrata, i incívica, el grup local d’ ICV ens hem vist obligats a cursar una denúncia formal a la Junta Electoral de la zona, i a la policia local.

No podem de cap manera, justificar conductes extremistes que volen imposar criteris, basant-se en la falta de civisme i en el desordre públic i que delinqueixen sobre el dret demòcrata que tenim tots i totes.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local