Cartell de l'edició d'enguany de sardanes de Sant Pere Ribes.
GRUP SARDANISTA TAMBORÍ |
14-07-2006 19:26
Un any més ens disposem a informar-vos, duna nova edició de laplec de la Sardana de Sant Pere de Ribes, aquest tindrà lloc com es tradicional lúltim divendres de juliol, així dons el dia 28, a partir de les deu de nit i a la plaça Marcer ens acompanyaran les cobles: Jovenívola de Sabadell, Marinada i Ciutat de Cornellà, al llarg daquesta nit ens interpretaran 14 sardanes.
Dues de les interpretacions seran de conjunt per totes tres cobles, seran Tamborí endavant i Destapem els 60, aquesta darrera guanyadora amb el certamen la Sardana de lany amb la darrera edició a més hi haurà una sardana destrena del compositor Jordi Paulí, amb el títol Un català a Lió
I com es tradicional es repartiran 50 Kg. de coca donada per, les pastisseries Nemesi Pasqual i Serarols Nin, la qual serà remullada per el cava Cuscó i Comas.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



