Imatge d'un dels accidents de trànsit més greus que han tingut lloc aquest any al nucli urbà. FdG/Rita Lamsdorff
Solblau |
14-09-2006 23:29
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Segons ha explicat el director del Servei Català de Trànsit, Rafael Olmos, aquest organisme s'ha marcat com a prioritat que l'any 2010 s'hagi reduït en un 50% el nombre de morts a les carreteres, respecte el nombre registrat l'any 2000.
Per la seva banda el cap de la Policia Local, Dionís Ginés, ha manifestat que mitjançant el conveni es crearà una comissió de seguiment que elaborarà el Pla Local de Seguretat Viària que haurà de definir les àrees d'actuació i els objectius que s'han de posar en pràctica a la xarxa viària de VNG.
L'alcalde de VNG, Joan Ignasi Elena, després de signar el conveni ha explicat que, el pla determinarà les millores i els compromisos a què arriba l'Ajuntament de VNG per millorar els punts problemàtics, susceptibles de generar sinistralitat a la xarxa viària de la ciutat.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!