VD |
08-10-2006 16:10
Tres laboratoris situats als municipis de Mataró, Vilanova i la Geltrú i a les instal·lacions d'Activa Multimèdia, a Esplugues de Llobregat, són els primers receptors en proves de l'iniciativa de la Generalitat per transferir dades dels serveis d'atenció al ciutadà mitjançant la TDT. Les possibilitats de transmissió de dades digitals a través dels televisors ha motivat aquesta iniciativa, que ha estat presentada aquest divendres.
Els serveis que s'oferiran en proves són els mateix que ara ofereix el web del 012 i el Servei d'Atenció Ciutadana de la Generalitat. Aquestes proves definiran com s'han d'adaptar els continguts de l'Administració a un nou mitja com és la TDT i estudiarà en profunditat la tecnologia i les necessitats dels usuaris potencials. T-Govern és una prova pilot per estudiar la viabilitat del projecte. La Generalitat de Catalunya i Activa Multimèdia, empresa tecnològica de la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió, són les responsables d'aquesta iniciativa.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



