Dos nens plantant uns arbres.
VD |
07-11-2006 20:04
Si bé en edicions anteriors aquesta diada civico-ecològica es feia només un dia, o bé a Ribes o bé a les Roquetes (de manera alterna), enguany des de la regidora de Medi Ambient -i amb lobjectiu de potenciar la conscienciació ciutadana respecte el nostre entorn i la preservació del medi ambient- sha volgut promoure la celebració per partida doble. Així es farà el pròxim diumenge 12 de novembre a les Roquetes i el diumenge següent, 19 de novembre, a Ribes. En el cas de les Roquetes, el punt de trobada i concentració serà la plaça de la Vinya den Petaca, i a Ribes el passeig de Circumvallació (al costa de la zona esportiva del Bosc de Plaça).
En tots dos casos, lhora de trobada serà a un quart de deu del matí. Posteriorment estan previstes diverses activitats per a tots els públics, com la plantada popular darbres i un esmorzar gratuït pels participants, la presentació de la campanya Menys residus és més vida (a les 11:30 hores) i un espectacle infantil de temàtica mediambiental (a les 13 hores). Parallelament, a partir de les onze, i durant tot el matí, també hi hauran installades una atracció inflable per reciclar saltant (per a nens i nenes de 6 a 12 anys), una exposició sobre residus i un taller de joguines reciclades.
La Festa de lArbre és una celebració que es porta fent des de fa sis anys al nostre municipi per tal de contribuir a la reforestació dels espais naturals. En aquesta setena edició, però, se li ha volgut donar un caràcter més de conscienciació entorn aquells aspectes que contribueixen a preservar el medi ambient. Per aquest motiu, a més de la tradicional plantada darbres, la Diada ha inclòs en el seu programa diverses activitats dirigides a explicar els beneficis que comporten la recollida selectiva, la selecció i tractament de residus, així com propostes i consells per prevenir-los.
El desenvolupament daquestes diades serà possible gràcies a la collaboració dels Voluntaris del Garraf, lAgrupació de Defensa Forestal (ADF de Ribes), la Diputació de Barcelona, la Generalitat de Catalunya i el suport de Land Rover.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



