Drac Màgic
C.E. Drac Màgic |
16-09-2007 17:58
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Dates:
17 de Setembre: exclusivament per als nens i nenes del curs passat o que van venir de colònies.
18 de Setembre: per a tothom.
IMPORTANT: aquest dos dies heu de venir a buscar la fitxa. Un cop fet, tindreu el dijous 20 i el divendres 21 per a portar-nos els papers [fitxa omplerta, fotocopies i el rebut del banc].
L inscripció no es considerarà realitzada fins que no shagi fet efectiu el pagament de limport indicat.
Horari: de 19:00 a 21:00 h.
Lloc: El centre cívic de Sant Joan. Jardins Francesc Macià s/n.
Papers necessaris:
- La fitxa: us la donem el dia que us vingueu a inscriure.
- 2 fotocopies del carnet de vacunes.
- 2 fotocopies a color del carnet de la Seguretat Social.
- Una fotografia de carnet [ACTUAL].
- Rebut del banc. És important que hi feu constar NOM, COGNOM del nen/a, i com a concepte INSCRIPCIONS CURS 2007/08.
A l'esplai hi tenen cabuda tots els nens i nenes nascuts entre els anys 1991 i 2003, ambdós inclosos.
Moltes gràcies
Monitors i monitores
Us hi esperem
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!