VD |
12-06-2007 12:52
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Gairebé 200 nens i nenes de sisè de primària de les escoles de la vila van canviar per un dia els llibres per la raqueta de bàdminton, un esport en què s'enfronten dos jugadors, o dues parelles de jugadors, que es desenvolupa en una pista rectangular dividida transversalment per una xarxa. El joc consisteix a colpejar un volant amb una raqueta per fer-lo passar per damunt de la xarxa de manera que l'adversari no el pugui tornar. El partit s'inicia després d'un sorteig per a veure qui és el primer jugador o jugadors que saca el volant, i la puntuació és semblant a la que es fa al tennis. Després de cada joc els jugadors canvien de costat.
La finalitat de les Trobades del Programa Educatiu és aconseguir el mateix respecte dels alumnes davant lesport que el que tradicionalment reben assignatures com les matemàtiques o la història. Amb la sessió de bàdminton han finalitzat les trobades esportives daquest curs escolar, després dhaver practicat prèviament el bàsquet i lhoquei.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!