VD |
28-08-2007 18:17
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Malgrat lelevat nombre de matriculacions, la iniciativa del programa Escoles Obertes va tenir més demanda al mes de juny, amb un total de 121 inscrits entre educació infantil i primària. Aquesta activitat que es realitza dues vegades a lany es va estrenar a la vila el curs passat amb un gran èxit de convocatòria.
El programa daquest setembre consta de servei dacollida de 8.30 a 9 hores i dactivitats de 9 a 13 hores, i sense servei de menjador. El preu per als infants deducació infantil és de 38 euros i per als infants deducació primària és de 43 euros, subvencionat per lAjuntament de Sitges i el Departament dEducació de la Generalitat de Catalunya.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!