Vinagrerus de Vilanova, ja som aquí!

En un poble;

On tothom parla de tot sense saber res,

On la gent raja de les festes popular,

On sobren càrrecs de confiança,

On tothom vol sortir a la cercavila,

On tenim en Peter Griffin d'alcalde,

On tenim un director de diari que només es preocupa per les bicicletes de la rambla,

només hi faltaven que arribessin dos més.


Nosaltres.

Ens presentem, som el Porreta i la Guingueta Roges, i anirem repassant l’actualitat vilanovina, que aquells Grans Ducs que es reuneixen per fer un refresc al Rossell i escriure, ens envejaran, ho sabem. I que el Tothosap al nostre costat es quedarà curt, ho sabem.


Fins a la propera,

El Porreta i Guingueta Roges

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local