VD |
18-03-2008 16:31
Superar la primera edició d’un Festival mai és fàcil. Tot i això, després de negociacions amb l’Ajuntament de la ciutat, Espavila!, associació responsable d’aquest esdeveniment, ja pot afirmar que la segona edició del Festival Eclèctic de Música “Tranuita” tindrà lloc al Molí de Mar els propers 5 i 6 de setembre de 2008.
Des de l’organització d’aquest Festival volem presentar aquesta segona edició d’una manera especial, en una data en què l’alegria de l’arribada de la primavera s’imposarà a la tristesa del divendres sant. Així doncs, el proper 21 de març se celebrarà el Tranuita de Primavera (Festival Eclèctic de Música) a partir de les 23:30h a l’Envelat de Vilanova, amb actuacions molt interessants:
MAIKA MAKOVSKI
El panorama musical underground fa temps que busca una mussa. Patti Smith ho és des dels anys setanta, però el seu relleu cada vegada és més segur. Maika Makovski, mallorquina d’origen Macedoni que actualment viu entre New York i Barcelona, arribarà a l’Envelat per demostrar que no és casualitat que se la titlli com la nova mussa de l’underground. La seva energia a cops de rock, garage i punk no deixarà indiferent a ningú, així com tampoc passarà desapercebuda l’entrega a l’escenari del responsable de les baquetes, el vilanoví David Martínez.
www.myspace.com/maikamakovski
SUÎTE MOMO
Es veia a venir i algun dia algú havia de fer la mescla definitiva entre el pop independent dels últims anys i el grunge més sec. Els Suîte Momo estan demostrant perquè són els hereus d’aquesta mescla tan interessant, que recorda tant a Los Planetas com a Smashing Pumpkins. Sense cap mena de dubte, aquest 2008 serà un gran any pels vilanovins: enregistrament del seu primer disc d’estudi i una gira que els està donant a conèixer per tota Catalunya i part de la resta de l’estat.
www.myspace.com/suitemomo
F.A.N.T.A.
F.A.N.T.A. no és únicament el nom de la popular beguda refrescant que tothom ha provat, sinó que des de 1999 respon a un interessant banda de punk-pop de Santa Coloma de Gramenet. “El Chico con rayos X en los ojos” és el darrer treball d’un trio amb temes frescos, breus i simples, seguint la línia dels mítics The Ramones. A tot això, cal afegir-hi una imaginació paranormal en la composició de les lletres, fet que provoca una enganxós, efectiu i original resultat.
www.myspace.com/morguedefanta
DJ AGUS ARBOL
Agus Arbol és un dels profetes de la forta escena actual de disc-jockeys vilanovins. Després de tocar a clubs de Miami, Rabat, Eivissa i Barcelona, el cap de redacció de la revista Deejay arriba a la seva ciutat per demostrar de què és capaç. Eclèctic per naturalesa, Agus se sent còmode tant en la música house com en altres estils com el funk i les últimes novetats del panorama independent. Amb la seva professionalitat, el Tranuita donarà la benvinguda a la primavera amb el cap ben alt.
www.myspace.com/djagusarbol
PD STIVIWONDER
Esteve Blanchart s'estrena davant dels plats en una festa on serà l’encarregat de donar la benvinguda al públic. Gran aficionat al futbol i estudiant de periodisme, el popular Stif ens delectarà amb música dels vuitanta i amb èxits dels últims anys del panorama independent.
Lloc, data i hora: Divendres 21 de Març de 2008 des de les 23:30h fins quarts de cinc de la matinada a l'Envelat de Vilanova i la Geltrú (Zona esportiva).
Entrades: 9 euros (taquilla) o 7 euros (anticipada a Bar Lotus i Casa Andreu (Vilanova) o reservant-les via mail posant NOM+DNI a tickets@tranuita.cat ). L’entrada inclou consumició.
Més informació: www.myspace.com/tranuita / www.fotolog.com/espavila
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



