COMARCA

La Policia Nacional va fer detencions a Sant Pere de Ribes i Sant Sadurní d'Anoia per la pornografia infantil

Els agents de la Comissaria de la Policia Nacional de Vilanova i la Geltrú han realitzat dues detencions dins de la major operació contra la pornogradia infantil per Internet que s'ha fet a l'Estat Espanyol. Fonts de la comissaria de Vilanova han aclarit la nota de premsa que var enviar la direcció general de la Policia Nacional i han confirmat que van efectuar detencions, però cap d'elles a Vilanova.

De fet, han explicat que s'han detingut dues persones a Sant Sadurní d'Anoia, un  pare i un fill, i que s'ha fet un registre en un domicili de Sant Pere de Ribes. Cal recordar que aquest operatiu es va tancar amb la detenció de 121 persones i registres a tot l'Estat.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local