VNG

Cicle de conferències sobre esport i salut

La primera xerrada se centrarà en com millorar la salut practicant esport

VD Neàpolis serà el lloc de les conferències

VD Neàpolis serà el lloc de les conferències

En aquest sentit, l’organtizació destaca el fet que l’esport pot millorar la salut sempre que es realitzi sota prescripció mèdica i amb l’assessorament tècnic i professional adequat.

Aquesta primera conferència anirà a càrrec del doctor en Medicina especialista en Cardiologia i Medicina Esportiva de l’Hospital de la Santa Creu i de Sant Pau, Ricard Serra i Albert Padilla, cap de la Unitat de Medicina Esportiva del Consorci Sanitari del Garraf. Durant la conferència també intervindrà el regidor d’Esport de l’Ajuntament de VNG, Salvador Becerra.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local