VD |
13-01-2010 22:53
Aquest fet, juntament amb la inauguració del CAPI de Baix-a-Mar i l’obertura de l’edifici del CEIP Volerany, divendres passat, han estat “tres esdeveniments de gran, gran importància per als serveis públics de qualitat de la ciutat”, ha manifestat l’alcalde. Tot plegat ha permès avui a Joan Ignasi Elena qualificar la trobada amb la premsa com “una de les més felices dels darrers anys”.
Pel que fa a l’acord per a la construcció del nou hospital, “una reclamació històrica per part d’entitats, institucions i ciutadania”, Joan Ignasi Elena ha agraït el treball i l’esforç de les persones de l’entorn sanitari que ho han fet possible. Així mateix, ha remarcat la importància de la notícia per a tot el territori del Garraf, ja que comptarà amb un gran centre sociosanitari als Camils i amb un gran centre d’aguts a Vilanova i la Geltrú.
Quant a les inauguracions del CAPI de Baix-a-Mar i de l’edifici del Volerany, Joan Ignasi Elena ha destacat el “molt bon nivell de ratio” en què es troba la ciutat en els àmbits de l’atenció sanitària i de l’educació. “Actualment Vilanova i la Geltrú té 65.000 habitants i compta amb tres centres d’atenció primària i, d’altra banda, avui a la ciutat hi ha més oferta que demanda de P3”. L’alcalde ha aprofitat per valorar la dedicació de l’equip de mestres i l’AMPA del Volerany per tenir a punt el centre el 8 de gener.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!