VD |
07-10-2010 22:05
Els tallers, que estan patrocinats per tercer any consecutiu per la Caja Mediterráneo, arribaran a uns 600 alumnes i tenen per objectiu prevenir i evitar conductes sexistes i/o violentes mitjançant una anàlisi crítica de les principals fonts d'informació i de la realitat en la qual viuen.
Aquest any també, es realitzarà el 25 d'octubre una jornada que sota el títol 'Conèixer per canviar la mirada' està dirigida a persones professionals relacionades amb les àrees d'acció social i que desenvolupen el seu treball en un àmbit que poden detectar, amb major facilitat, situacions de violència (a nivell de risc, en els seus inicis o en etapes més avançades) i on poden aplicar, amb més efectivitat, estratègies d'intervenció ràpida i/o derivació.
La jornada s'estructurarà en torn al concepte, tipus i dinàmica de la violència contra les dones, les causes, factors associats a la seva aparició i manteniment de les situacions de violència en la parella, estratègies de prevenció, detecció i intervenció d'urgència davant els casos de maltractament, així com informació sobre els recursos d'atenció i derivació.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!