VD |
25-10-2010 23:37
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
La trobada té com a objectiu conèixer l’associació de comerciants de Vilanova, Tot Centre, l’estratègia a nivell comercial i les campanyes i accions per dinamitzar el comerç local.
L’acte, recolzat des de l’àrea de desenvolupament local de l’ajuntament de Vilanova i la Geltrú, comptarà amb l’assistència del Sr. Josep Tomàs Álvaro i Juncosa i per part del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de la Generalitat de Catalunya, la intervenció del Sr. Josep Almirall, tècnic del consorci.
La trobada, que tindrà lloc dimecres 27 a partir de 16.15 hores a la sala noble de la Casa Olivella, exposarà la presentació de Tot Centre explicant la seva creació, composició i finançament, i el paper de la Generalitat de Catalunya en l’associacionisme comercial. Es farà especial menció a la vertebració del territori a la nostra ciutat i la integració del comerç al entorn urbà, per continuar amb una explicació del pla de dinamització comercial de Tot Centre i les seves activitats. La xerrada finalitzarà amb un recorregut per diferents establiments de l’associació.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!