VD. Obres a l'escola Sant Nicolau
Redacció |
14-09-2011 22:03
La setmana entrant està previst que comencin les obres de millora de l’accés a l’escola Sant Nicolau de Canyelles, així com l'adequació d'una zona d’estacionament de vehicles particulars i de transport col.lectiu.
El projecte s'executarà gràcies a una actuació coordinada entre la Generalitat de Catalunya, el Consell Comarcal del Garraf i l’Ajuntament de Canyelles. Es proposa que l’actual camí, amb una secció aproximada de 3 metres, passi a tenir una amplada de 10 metres -6 metres de calçada i 2 metres de vorera a cada banda- per poder circular en doble sentit. A més, es posarà la instal.lació d’enllumenat públic.
L’aparcament ocuparà un superfície de 3.000 metres quadrats i tindrà amb una capacitat aproximada de 100 vehicles. Aquestes millores permetran que pares i alumnes puguin gaudir d’un trajecte d’accés a l’escola més ràpid i agradable. Està previst que les obres finalitzin en tres mesos.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



