Ajt Vilanova i la Geltrú. La Policia Local renova els vehicles
Redacció |
29-09-2011 19:00
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
L'arribada dels nous vehicles de la Policia "tocava en aquest moment perquè s'acabava el renting anterior", ha explicat el regidor de Seguretat i Protecció Ciutadana, Francesc Sànchez. "Es tracta d'una renovació austera, amb vehicles còmodes i adequats per la feina que pertoca, però sense ser de gamma alta", ha afegit.
Tant el regidor com l'alcaldessa de la ciutat, Neus Lloveras, han pogut veure els nous cotxes aquest migdia a la plaça de la Vila. L'alcaldessa ha destacat la necessitat que "el personal municipal compti amb els mitjans de suport suficients per desenvolupar la seva feina", com és el cas de l'actualització periòdica dels vehicles policials.
Amb la finalitat de facilitar la tasca de la Policia, aquests vehicles tenen instal·lats un petit ordinador de tipus tablet, gentilesa de l'empresa concessionària, Santander Renting. Aquests aparells permetran facilitar la coordinació dels agents i l'accés a les dades de l'ordinador central. "Aquests cotxes són una oficina mòbil, ha exposat Francesc Sànchez- una eina per facilitar la tasca de la Policia, que és servir la ciutadania i vetllar per la seva seguretat".
Els cinc cotxes, igual que els anteriors, van retolats amb la imatge corporativa de la Policia i estan equipats especialment per a l'ús d'un cos de seguretat. Tres d'ells compten amb mòdul per a trasllat de detinguts a les places del darrere, amb mampara protectora i kit de ventilació, sistema de control des del davant i bloqueig de vidres i portes per evitar fugues.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!