Ajt Cubelles. Medi Ambient neteja el solar entre la Deixalleria i l’escola Mar i Cel
Redacció |
03-05-2012 11:05
Josep Maria Hugué, responsable polític de l’àrea, ha admès que es tracta d’un “problema que fa temps que s’arrossega i que s’hauria d’haver evitat amb anterioritat”. El cost de treure les grans quantitats de terra, runa i residus serà d’uns 57.000 euros. L’actuació serà relativament ràpida i en una setmana el solar podria quedar en bones condicions. El regidor Josep Maria Hugué assegura que vigilaran que “no es repeteixin abocaments com aquest”.
Quan van acabar les obres de l’escola Mar i Cel, els veïns i alguns partits polítics ja havien denunciat públicament els abocaments de terra en aquest solar municipal. Aleshores, l’executiu d’aquell moment va assegurar que l’empresa, un cop enllestits els treballs netejaria el solar. Finalment, però, ha estat l’Ajuntament qui s’ha hagut de fer càrrec del condicionament del terreny.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



