Imatge d'arxiu dels Gegants de la Geltrú
Redacció |
VNG
09-09-2012
| Actualitzat 19-10-2012 19:56
Prèviament al pregó de Festa Major, a partir de les 19h, des de la plaça de l'Assumpció ha tingut lloc el tradicional llançament dels 12 morterets i repic de campanes. A continuació, una cercavila ha recollit el pregoner a casa seva i l'ha acompanyat al Castell de la Geltrú.
Des d'avui i fins al dia 16 d'agost, els carrers i places de la Geltrú acolliran un bon nombre d'activitats diverses, entre les que destaca el 40è aniversari dels Gegants de la Geltrú, l'Ulderich i la Guisla, el dia 12.
Com sempre, hi haurà el Ban de Festa Major, el dia 10, amb el seguici medieval, la Tronada infernal o la Cercavila dels sentits. El dia 11 hi haurà el Tomb de foc i la planta prèvia de les bèsties participants. La música del Cabaret Misèria, el dia 13, o els tradicionals Sopars a la fresca del dia 14. Per al dia de Santa Maria les matinades despertaran geltrunencs i geltrunenques. L'Ofici solemne, la Cercavila de l'Espígol o el Vermurt-concert, seran altres actes d'aquest dia.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



