ACN. L'alcaldessa de Vilanova, Neus Lloveras, i la regidora de Serveis Viaris, Glòria Garcia
ACN / Javi Polinario |
Vilanova i la Geltrú
24-10-2012
| Actualitzat 30-10-2012 08:53
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
La participació ciutadana es donarà a través de les dues sessions de treball que ha organitzat el consistori adreçades tant a entitats com a ciutadans a títol individual.
Es tracta d'una normativa que contemplarà diferents aspectes relacionats amb la convivència ciutadana i l'ús de l'espai públic, actualitzant les diverses ordenances existents, que només regulen algun aspecte concret cadascuna, com ara la tinença d'animals domèstics, la circulació, les platges, la neteja, la via pública o els sorolls i vibracions. De moment, l'alcaldessa de Vilanova, Neus Lloveras, no ha volgut donar cap novetat de la futura norma, només ha deixat clar que abans de sancionar, s'avisarà "per fer pedagogia".
Però a més, es dóna la possibilitat de respondre una enquesta a través del web municipal o en paper als centres cívics i a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà.
Paral·lelament a aquestes sessions, i amb la finalitat de recollir un ampli ventall de visions a l'entorn de la convivència a la ciutat, es realitzaran unes trobades de treball amb personal tècnic municipal i quatre tallers amb jovent de quart d'ESO.
I també s'ha demanat un informe monogràfic al Defensor de la Ciutadania sobre les queixes relacionades amb la convivència a Vilanova i la Geltrú.
Tot el conjunt del procés de participació i de recollida d'aportacions porta per títol 'Vius i convius? Digues la teva'.
L'alcaldessa preveu que en tres mesos pugui estar enllestida la nova ordenança.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!