Pare segrestador

Ingressa a presó un home per agredir sexualment la seva dona i endur-se els seus fills a l'estranger

La víctima, de 26 anys, feia temps que patia agressions però no havia denunciat mai el seu marit

Aquest cop, el marit, a més d’agredir-la, s’havia endut els dos fills de la parella a l’estranger, concretament a Itàlia, i no els havia retornat al domicili

El detingut, sense antecedents policials per fets similars, ha ingressat a presó

Agents de la Policia de la Generalitat- Mossos d’Esquadra de la comissaria de Vilanova i La Geltrú han detingut Mohammed T., de 40 anys, nacionalitat marroquina i veí de Vilanova i La Geltrú, com a presumpte autor dels delictes d’agressió sexual i de violència física i psíquica a la seva dona i per endur-se els seus fills menors d’edat a l’estranger.

La detenció va tenir lloc la nit de l’1 de gener, poc després que els agents rebessin l’avís d’una possible agressió sexual que estava tenint lloc en un domicili del municipi. Quan els agents van arribar al lloc dels fets i van accedir a l’interior del pis, van trobar-hi el detingut i la seva dona, de 26 anys, que es trobava en estat de xoc.

La dona, després de rebre les primeres atencions per part dels Mossos, va admetre que el seu home l’havia agredit física i sexualment i que, a més a més, l’havia amenaçat de mort amb una navalla. Segons la seva declaració, no era la primera vegada que el seu marit l’agredia físicament i sexual i ja feia temps que patia tota mena de vexacions sexuals, tot i que no havia denunciat mai els fets per por.

Aquest cop, el marit, a més d’agredir-la, s’havia endut els dos fills de la parella a l’estranger, concretament a Itàlia, i no els havia retornat al domicili. Finalment, a partir de les gestions realitzades pels investigadors, els nens van ser localitzats i, posteriorment, van ser retornats a la seva mare. Va ser el mateix detingut qui va accedir a retornar-los. Amb el seu consentiment i la seva col·laboració, els Mossos van fer gestions amb el seu germà i aquest es va responsabilitzar de portar els nens a casa de la mare.

El detingut, sense antecedents policials per fets similars, ha ingressat a presó.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local