Neàpolis i l'EMAID

Vilanova i la Geltrú acull novament la 'Global Game Jam'

La trobada, organitzada per la 'International Game Developers Association' (IGDA) se celebra simultàniament a una seixantena de països del món

Aquest divendres, 25 de gener s'inicia la 'Neàpolis Game Jam', una competició que, com a la nostra ciutat, també se celebra durant 48 hores simultàniament a 63 països i en més de 300 espais d'arreu del món. Per segon any consecutiu, Vilanova i la Geltrú pren part en aquesta iniciativa organitzada conjuntament per l'escola Municipal d'Art i Disseny (EMAID) i l'agència pública d'innovació Neàpolis.

La 'Nèapolis Game Jam' és una trobada que té per objectiu la creació ràpida de prototips de videojocs. Les persones que hi participen tenen un temps limitat, 48 hores, per dissenyar el joc i mostrar si la idea original pot esdevenir un videojoc o no.

Des de l'any 2008 s'han realitzat arreu del món trobades Global Game Jam i és a partir de 2011 que Vilanova i la Geltrú hi participa. Les normes de l'organització, la 'International Game Developers Association' contemplen que totes les trobades es desenvolupen en una data prèviament fixada per la Global Game Jam, durant 48 hores i amb una temàtica comuna per a tothom, de fet aquesta temàtica dels videojocs es desvetlla en el moment de començar la competició. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local