Redacció |
Vilafranca del Penedès
21-02-2013 22:27
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Aquest dimecres, dia 20 de febrer, la Policia Local de Vilafranca va practicar la detenció d’una persona per haver comès presumptament un delicte contra la salut pública.
Els fets es van produïr al migdia, quan una dotació policial que feia servei de prevenció pel barri de l’Espirall va detectar un vehicle aturat enmig de la calçada. En apropar-se a la seva posició els agents van observar com hi havia dos individus en el seu interior els quals, en advertir la presència policial, van intentar fugir corrent del lloc.
Els agents van aconseguir interceptar-los i després de fer les identificacions i escorcolls corresponents van trobar elements de prova que evidenciaven que s’acabava de produir una operació de venda de substàncies estupefaents dins del vehicle.
Davant d’aquests fets, els quals podrien ser constitutius d’un delicte de tràfic de drogues, els agents van intervenir les substàncies estupefaents i una quantitat significativa de diners i van practicar la detenció de l’individu que havia efectuat la venda, traslladant-lo fins a les dependències de la Policia Local on es van instruir les diligències corresponents. La persona detinguda resideix a Vilafranca, té 41 anys i respon a les inicials J.L.C.N.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!