Redacció |
Calafell
12-03-2013 08:26
Tres persones han resultat intoxicades de caràcter lleu en l'incendi d'un pis que ha tingut lloc aquesta nit a Calafell. Segons informen els Bombers de la Generalitat, els ferits han estat traslladats a l'hospital del Vendrell.
El foc ha començat a la cuina de l'habitatge i l'ha calcinat totalment. L'incendi ha obligat els bombers a desallotjar una desena de veïns de l'immoble, que ja han tornat a les seves cases després de l'extinció total del foc.
En l'incendi han treballat quatre dotacions dels bombers, a més dels efectius de la resta de serveis d'emergències.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



