Seguretat ciutadana

La policia local de Calafell incorpora cinc nous agents

El procés de selecció dels nous agents interins ha durat aproximadament un mes, i ha comptat amb la participació de més de 120 aspirants

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Cinc nous agents s’han incorporat a la Policia Local de Calafell, en condició d’interins, i per un període de 6 mesos. Aquestes incorporacions responen a la voluntat de la Policia de Calafell d’incrementar els seus efectius de cara a la temporada de més afluència de visitants del municipi.

La presa de possessió dels nous agents va tenir lloc ahir 26 de març, i va comptar amb la presència de l’alcalde de Calafell, Joan Olivella, el regidor de Seguretat Ciutadana, Francisco Clavero, la regidora de Recursos Humans, Montse López, i cap de la Policia Local, José Antonio Lorenzo.

El procés de selecció dels nous agents interins ha durat aproximadament un mes, i ha comptat amb la participació de més de 120 aspirants.

Cal recordar que a final de 2012 l’Ajuntament de Calafell va aprovar la posada en marxa d’un nou model d’organització policial, més eficient i que garanteix una major presencia policial d’agents al carrer. En aquest sentit, la incorporació d’aquests 5 agents s’inscriu també en la voluntat de donar un servei més pròxim a la ciutadania.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local