Setmana Antiracista i Diada bastonera

Intensa oferta cultural al carrer a Sant Pere de Ribes el cap de setmana

La programació inclou la cloenda de la Setmana Municipi Antiracista i la 12ena Diada Bastonera de les Roquetes, entre altres

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Els dos propers caps de setmana diferents entitats del municipi coincidiran en la celebració d’algunes activitats entre les quals hi ha el tancament de la Setmana Municipi Antiracista, aquest dissabte, i la dotzena edició de la Diada Bastonera de les Roquetes, el proper 1 de juny. Al marge d’aquests esdeveniments, també hi tindrà cabuda altres propostes lúdiques.

Sota el lema “Fot-li patada a la llei d’estrangeria”, aquest dissabte 25 de maig a les 11h amb un torneig de futbol a les pistes, s’iniciarà la darrera jornada de la Setmana Municipi Antiracista 2013 organitzada pel Ger. En aquest sentit, al llarg de dissabte a la tarda han preparat un ampli catàleg d’iniciatives culturals a la plaça Marcer de Ribes que s’estendran fins la nit. En primer lloc, el punt de partida seran les activitats infantils que farà l’esplai Ger a partir de les 17’30h. A les 20h, agafarà el relleu l’actuació de Country Ger, i, una hora  més tard es produirà el sopar popular amb clotxes, pinxos, fruita, beguda i pa del Magreb. Finalment, a les 22h, el Concert Antiracista al cartell del qual hi figuren Sam Sussoh amb l’Africa Kora Group, música mandinga (kora + djembé); Vilanova Latin Band (combo), i Faro Wz (reggae – funk).

D’altra banda, la 6ena Gimcana infantil solidària arribarà dissabte 25 de maig, a les 17h, a la plaça Llobregat de les Roquetes. Organitzada per l’Agrupació de Balls Populars de les Roquetes en col•laboració amb les AMPAS de les escoles d’aquest nucli, estarà dedicada al 40è aniversari de les Festes Majors de les Roquetes. L’endemà diumenge 26 de maig, la oferta cultural serà per partida doble. Al matí, entre les 11 i les 13h, els Xulius Centre Social Ribetà faran a la plaça Marcer una festa de tancament de temporada del seu esplai, que inclourà un petit espectacle i un seguit de tallers amb la participació dels nens i nenes i els monitors. A la tarda, i també a la plaça Marcer, el Centre Artís de Dansa oferirà una actuació amb els seus alumnes en motiu del Dia Internacional de la Dansa. Començarà a les 17h i està previst que finalitzi al voltant de les 19h.

Per últim, dissabte de la setmana vinent, 1 de juny, l’Agrupació de Balls Populars de les Roquetes durà a terme la 12ena edició de la Diada Bastonera. S’iniciarà a les 18’30h amb una cercavila que donarà pas a una exhibició de colles a la plaça de la Vinya d’en Petaca a les 19’30h. 

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local