Violència de gènere

Detenen un veí del Poble Nou de Vilafranca per agredir la seva dona

Els agents van atendre la víctima que va informar que les lesions se les havia produït el seu marit, el qual es trobava en estat ebri el qual ja havia marxat del pis abans de l’arribada dels policies

El passat diumenge, dia 23 de juny, una patrulla de la Policia Local va detenir un individu per la presumpta comissió d’un delicte de violència de gènere. Els fets es van produir a la nit quan una trucada telefònica alertava la Policia Local sobre una baralla a l’interior d’un domicili ubicat al barri del Poble Nou. Des de la Sala de Coordinació Operativa de la Policia Local es va comissionar una dotació uniformada que va desplaçar-se fins el lloc de la incidència i va comprovar que dins del domicili hi havia una dona que presentava signes externs evidents d’haver estat agredida.

Els agents van atendre la víctima que va informar que les lesions se les havia produït el seu marit, el qual es trobava en estat ebri el qual ja havia marxat del pis abans de l’arribada dels policies. Després de prestar assistència a la víctima, els agents van corroborar els fets amb un testimoni i van iniciar la cerca del presumpte autor dels fets.

Posteriorment, l’agressor va ser localitzat i es va practicar la seva detenció per la presumpta comissió d’un delicte de violència de gènere i el van traslladar a les dependències policials per instruir les primeres diligències. La persona detinguda té 52 anys, resideix a Vilafranca i respon a les inicials I.M.C.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local