Rescat a la platja

Rescaten un home de la platja de Cubelles que no podia sortir del mar per una baixa de pressió

L’home va ser atès al mateix lloc dels fets i traslladat en ambulància a un centre hospitalari

L'empresa Rescatadores, encarregada del servei de salvament i vigilància a les platges de Cubelles va rescatar el passat 3 de juliol un home de 78 anys que tenia dificultats per sortir de l'aigua, a la platja llarga de Cubelles. Els fets van tenir lloc cap a les 10 del matí, quan els socorristes estaven fent l'aixecament de les banderes, l'obertura dels mòduls de socors, i posant en marxa el servei a les platges de la vila.

La veu d’alerta la van donar uns usuaris de la platja i els socorristes van activar els mecanismes de salvament, traient a l'home de l'aigua. L’home va ser atès al mateix lloc dels fets i traslladat en ambulància a un centre hospitalari. Segons les primeres valoracions, podria tractar-se d’una baixada de tensió ja que la víctima pateix i es medica per aquest fet.

L’Ajuntament de Cubelles felicita públicament al personal de l’empresa Rescatadores SL per la seva acció, així com als usuaris que van donar la veu d’alerta, alhora que recorda a totes les persones que gaudeixen de les platges de la necessitat de seguir les recomanacions dels socorristes i, especialment, de les banderes que permeten o prohibeixen el bany a les platges de la Vila.

Servei de socorrisme

El servei de socorrisme el realitza l’empresa Rescatadores SL. En total són 14 els socorristes que estan de servei a les platges de la vila, de les 10 del matí a les 7 de la tarda. El servei de vigilància, salvament i socorrisme a la Platja Llarga i a la Platja de la Mota de Sant Pere està en ple funcionament des de la segona quinzena del mes de juny, i continuarà fins el 15 de setembre. A la Platja de Les Salines i la Platja de Les Gavines, el servei es va activar dilluns i continuarà fins a l’1 de setembre.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local